Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Wednesday, April 12, 2006

1145. Fel

Långa nätter med väntan.
Ringer hon eller ringer hon inte.
Hon kanske knullar med en annan man.
Eller ligger ensam och gråter.

Ska jag skicka ett SMS och fråga hur hon mår.
Eller skulle hon ta det som ett förlåt.

Det är inte mitt fel, den här gången.
Det är inte mitt fel, att det är så här.

Jag har bara inte fattat någonting.
Och hon trodde jag visste hur bra det skulle bli.
Men när hon frågade så svarade jag bara vad då.

***

Haha, det jag skriver är dåligt så att fåglarna dör.
Och yä, haha - dom dör ju ändå.
Men det är inte deras fel!
Det är mitt fel!
Det är mitt fel att jag sitter här!
Jag borde vara ute nu och leka med alla andra barn!
Jag borde växa upp och klippa mig!
Det är mitt fel och jag har bara mig själv att skylla på!
HAHA - det är mitt fel!
Men ibland är ett FEL det finaste man har!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com