Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, January 03, 2006

Havanna 2006

Vaknade upp idag med javla smarta, och visste, att om en vecka, ska jag gora den har bloggen till den mest brinnande facklan som finns, haha, som en stigande sol tindrar pa stjarnhimmeln sa ska jag do och leva kvar pa samma gang.

Folk bar med sig mer an dom orkar, packade ner i stora vaskor, packade upp och lagda i hog, skrapa pa skalen, sa ristar jag skal mot skal och kanslan av att inte racka till racker inte till att tacka kanslan av att racka till, av att finnas, sa javla mycket, finnas, pa behorigt avstand, i gehor, alska mig, alska mig, jag behover sant.

Jag tanker pa Dean Moriarty ibland.
Jag tanker pa Den glada vetenskapen ibland.
Jag tanker pa Proust ibland.
Jag tanker pa Arthur Rimbaud ibland.
Jag tanker pa Kafka ibland.
Jag tanker pa Allen Ginsberg ibland.
Men oftast ar det bara jag.

Stay with me forever.

Puss.

2 Comments:

At 1:52 PM, Blogger Alfredo Augusto said...

päter, haha, coolt, tack för komplimangen.. :)

 
At 7:15 PM, Anonymous Anonymous said...

Det var några intressanta grejer där. Tack för utstationering det.

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com