Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, May 30, 2006

1228. Kärleken talar inte kärleken svär

Kärleken talar inte kärleken svär och jag vill bygga mitt liv
av spågummans kort när hon stirrar på dom och säger
något som jag inte kan förstå om Birgitta i Simrishamn och
Marie i Västerås ett korthus av kondomer olika smaker och
inkletade av fett så flytta er en dörr på
öppen glänt; ta-dam jag ska knulla i mitt liv och knarka bort
mina men så kan ni please flytta er

och brudarna i högstadiet som sålde pussar på
kinden för 20 spänn till killarna i hockeylaget som sen
söp skallarna av sig ska jag stanna på A-brunnar i
stan och rabbla upp mina erövringars efternamn som
ett hån till föraktet och fördärvet som ett brev till
samhället och ett oskyldigt TITTA PÅ MIG med benen
isär ska jag gå från säng till säng och sen hem igen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com