Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, June 06, 2006

1242. 6 månaders skunkdagbok!

[2006-06-06 06:33]
06:29

alltid när jag läser min skunkdagbok tänker jag shit vilket jävla skämt jag är. typ en barnrumpa. ja, ett skämt iaf. sen så tänker, hm, jag ska skriva nåt smart så att alla fattar att det inte är så. sen skriver jag nåt. smart. sen läser jag det nästa gång jag kommer in och tänker samma sak. att jag är ett skämt. igen.

och jag kommer iaf iaf iaf iaf iaf iaf tänka samma sak när jag läser min dagbok nästa gång.

haha.

ibland blir folk gravida. såna man bara, va är hon gravid redan hon är ju inte ens 10 år.. nä men 20 år.. och ibland blir folk inte gravida och då tänker man okay. okay. okay.

06:37

varför slösa bort sitt liv på bra jobb och sånt när man kan slösa bort det på dåliga jobb och sprit. varför inte röka när man kan röka. och varför inte röka när det finns typ 1000 sätt att blåsa rökringar på. stora. små. skitstora. skitsmå. och 996 sätt till. ovala. 995.

därför därför därför att därför att att att att säger alla dom som vet. ha. som om dom vet. som om dom känner oss. som om dom tror att vi vet att dom vet och säger så här fan vad bra dom var när dom har gått därifrån. vi bara gör en high five och sen är det inget mer med det.

06:40

vi är inte rädda vi har bara inte något bättre för oss.

06:53

så knulla då sen knullade dom i Mannes garderob som att inte vi skulle höra och aha som att vi plötsligt menade vad vi sa men om vi hade sagt knulla oss så hade dom bara vänt sig om sagt vadå era jävla skojare

06:56

jag vill bli full nu jag vill bli idag så att jag kan gå runt på stan och säga I love you till barn och mena det och inte mena det och låtsas som att jag menar det och kolla vilka som säger detsamma och vilka som tror att jag är ett ufo eller nåt att jag är en full utomjording som att alkohol skulle finnas på någon annan planet än den här hahaha och sånt tror folk på dom tror att utomjordingar går runt och klär ut sig i gröna dräkter för att det ska vara så för att jorden är grön och kanske kan dom gömma sig i skogen eller nåt sånt tror folk när vi bara sitter bredvid och tittar på när vi sitter på parkbänkar i stan och säger gunde svan till dom som går förbi när vi går genom allén och sparkar stenarna framför oss det handlar nästan alltid om det men varför vet man inte och jag ska bli full som ett barn och alla barn kommer tro att jag är ett ufo eller nåt men det skiter jag i

06:58

jag vill bli svettig nog att säga nähä det gick inte men jag försökte iaf bara då kan jag gå och lägga mig i sängen som en riktigt man som någon som har uppfyllt någonting nämnligen misslyckande att uppfylla något omöjligt något som inte gick men som iaf var levande och efter det ska jag inte en enda natt vara rädd för drömmarna nä jag ska välkomna dom och välsigna dom och skämta med dom och säga kommer ni ihåg Mexico 86 och hur jag boxade den där bollen i mål kommer ni ihåg herden utan lokalsinne och alla förlorade får kommer ni ihåg hur mycket jag älskade allt det där som inte ens var kärleken men bara ett sätt att få tiden att gå och ett sätt att få tiden att gå och ett sätt att sätta sig ner på huk säga mhm och kisa med ögonen som om man egentligen och egentligen och verkligen redan gått därifrån

07:02

att bli gammal och att åldras med värdighet handlar öht bara om att inte vara äldre än igår och att vara gammal att vara gammal är att kunna lägga sig ner utan att skämmas för hur man mår
[2006-06-05 02:14]
02:12

oui. tentaplugg och TTA. vad fan.

25 years-låten. ska nog åka till Roskilde. moah. allt stämmer. det ska bli en big reunion.

och fuck me I'm twee-pins igen. fan vad seventeen.

bäst: när Oldsberg sjöng Känn ingen sorg för mig Göteborg.

[2006-05-31 04:29]
04:27

jag lyssnar på massa flickpop. det är skitfint.

Paris sisters - Dream lover
Diane R(en?)ay - Please don't talk to the lifeguard
The Goodees - Condition red

yä, yä, yä!

[2006-05-30 00:56]
00:55

Primal Scream - Movin' on up

med bandare och folköl.

[2006-05-28 05:26]
05:26

i dag har fcukkkkkat upp allt och jag like it.

[2006-04-09 14:13]
14:11

allt går i tusen knop och det är bara hääärligt. haha

jag ska
starta klubb
vara DJ
sminkas
dansa

<3

[2006-03-13 16:05]
16:05

Language proof & logic. vilken jävla skit! haha

[2006-03-09 14:58]
14:55

http://www.btinternet.com/~alexc/audio/canyouhearme.ra

"Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har slått England 2-1 i fotball!! Det er aldeles uuutrolig! Vi har slått England! England, kjempers fødeland; Looord Nelson, Looord Beaverbrook, Sir Winston Churchill, Sir Anthony Eden, Clement Attlee, Henry Cooper, Lady Diana. Vi har slått dem alle sammen, vi har slått dem alle sammen. Maggie Thatcher can you hear me?
Maggie Thatcher, Jeg har et budskap til deg midt under valgkampen: Vi har slått England ut av Verdensmesterskapet i fotball. Maggie Thatcher. Som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden: Your boys took a hell of a beating! Your boys took a hell of a beating!"

[2006-02-18 18:00]
17:59

bakis. måste plugga. bakis. måste plugga. lyssnar på Rolling Stones.

Vad gör alla skunk-flickors pojkvänner när skunk-flickorna sitter hemma och skriver dagbok om hur kära dom är, är, är & att dom gråter och sånt.



[2006-02-12 15:10]
15:09

tre killar kom in med byxorna nerdragna.
jag frågade varför.
sen frågade dom om jag knarkade.
alla blev skitsura och idag är jag skitbakis!

[2006-02-08 11:58]
11:57

ny musik, bla, bla, ny musik & tidigt upp på morgonen. 1966 och ny musik. 1967 och ny musik.

Lund [2006-01-22 20:13]
20:11

haha, igår var vi på en nation och allt slutade med att DJ'n kom ner och dansade till Teenage kicks med oss och sen satte han på irländsk folkmusik, yäs, Poughs, och, yäs, alla dansade och jag trodde att det skulle vara så 4-ever, sen kom en vakt och sa att det var slut, sen gick vi ut och tände en cigg, sen hem, hem, hem, till studentkorridoren, efterfest, och en kebabrulle i ena handen. yes!!

[2006-01-14 16:33]
16:30

vi pratade skitlänge igår. om självmord & politik. och det kändes som att det var samma sak. samma tårar, samma skit. det fanns en tjej i laos som tog livet av sig bara för att hennes bruna halsduk till skoluniformen inte var ren och läraren hade påpekat det och morgonen såg hon att den bruna halsduken fortfarande inte var ren så hon gick in på toaletten och hängde sig i den bruna halsduken. hon blev bara 7 år, och allt det där blev en notis i tidningen, bland alla andra notiser. och jag tänker på den bruna halsduken ibland.

[2006-01-13 12:14]
12:13

såo, ett, två, tre, jag hatar thailand. blodig, naken, och sparkad på. jag var inte ens där. haha, jag var inte ens där.

[2006-01-11 09:33]
09:32

Kollat färdigt på No direction home. yes, yes, yes.

lyssnar påååååååååå: Radio Dept. - 1995 ..hihihi..

allt känns som vintern för några år sedan och jag har precis kommit hem från Kina, Thailand, Vietnam, Laos, och sånt.

puss.

Göteborg [2006-01-10 13:39]
13:39

hahahaha, snö!

[2005-12-24 14:26]
14:25

god jul here: softat pa stranden, kakat middag med nagra schysst folk, snart stranden igen och dans.

hej da!

[2005-12-20 08:47]
08:46

hanger med en tjej fran england, hon ar 26, och har tatuerat in know your rights i nacken.. vi ar som brothers och sistahs, och ibland..

Koh Panghan [2005-12-19 14:02]
14:00

fuck, fucked. i heard the news today, OH BOY, 30000 people on a beach.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com