Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Wednesday, August 24, 2005

562. Men tänk inte om, det är okay.

Nu är hösten snart här, man kan se det i folks ansikten.

Gå iväg från mitt fönster, lämna, i ditt egna valda tempo. Det är inte mig, älskling, det är mig du tittar efter. Jag är inte den du vill ha, älskling, jag är inte den du behöver. Jag gav dig mitt hjärta, du ville ha min själ. Du sa att du spanar efter någon, som aldrig är svag, men alltid stark, som skyddar dig oavsett om du har rätt eller fel, en sån, som öppnar varje dörr, men det är inte jag, älskling, det är inte jag. Nu är du, orsaken till att jag reser, men tänk inte om, det är okay. Det är ingen idé att sitta och grubbla, älskling, det spelar ingen roll hur som helst. Jag är inte den du vill ha, älskling, jag skulle bara dra dig ner. Det är ingen idé att tända lampan, älskling, jag är på den mörka sidan av vägen. Du säger att du vill ha någon, som stänger sina ögon för dig, någon, som stänger sitt hjärta, någon, som vill dö för dig, och mer, men det är inte jag, älskling, det är inte jag. Fortfarande önskar jag, att det var någonting du försökte göra, för att få mig att ändra tankar om dig, men vi pratade inte särskilt mycket ändå. Gå tillbaka till din säng, älskling, gå tillbaka, dåsig mitt i natten, allting därinne är gjort av sten. Och det är ingen idé att ropa mitt namn, älskling, jag kan inte höra dig ändå. Det är ingenting här som rör sig, och hur som helst, så är jag inte ensam. Hej då, är ett starkt ord, älskling, jag säger bara, ha det fint. Du säger att du spanar efter någon som reser dig upp varje gång du ramlar, som plockar blommor varje dag, och kommer varje gång du ropar, en älskling till ditt liv, men inget mer. Jag är inte här för att säga att du gjorde fel, älskling, du kunde ha gjort bättre, men det kvittar väl. Det är inte mig, älskling, det är inte mig, älskling, du tittar efter. Du bara, typ, slösade bort min förflutna tid, men tänk inte om, det är okay.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com