Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Wednesday, November 09, 2005

Bill was there

Hey, jag ar sa javla trott. Jag har aldrig varit sa javla trott forut. Fy fan. Fy fan. Klart att jag har varit sa javla trott forut, nagon gang. Men nar, & everything you can think of is true, you know what, vet ni varfor, javla kukar: CUZ HISTORY PUT AN ANGEL IN EVERY DREAM, haha, thats why, haha!

Sa igar bestamde jag och Justin fran Holland och Coner fran Irland och Erik fran Stockholm och Viktor fran Gotland att aka ivag till landsbygden sa vi akte till en by och gick till floden och tog en bat till en liten fiskeby med kanske 40 personer och det visade sig att BILL CLINTON hade varit dar och vi skrattade pa oss sa klart och ristade in BILL CLINTON WAS HERE och I WAS HERE - Bill Clinton och det var skitkul och pa bilden i ett hem hangde en bild pa nar han som var i huset skakade hand med Bill Clinton och jag undrade om han, ocksa - nej.. och dagen efter la vi alla saker i plastpasar och det tog 5 timmar och klockan 6 i morse gick vi upp och tog en sondrig flotte, sen en till, la pa alla saker och paddlade 25 km hem till Yuanghsou, fuck that man! Jag hade en sondrig brada och Coner hade ett javla bambutrad och det tog 10 timmar och nu sitter jag har.

Helt kord.
Helt javla sonderkord.
Snalla radda mig, for jag behover det.
Snallar radda mig, for jag alskar er.

Puss.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com