Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Saturday, November 05, 2005

FUCK ME

JAG SKREV EN HEL JAVLA LANG DIKT I TVA TIMMAR OCH NU FORSVANN DEN

fan jag vill do
fan doda mig
fan jag dor

ge mig en kuk
av rostfritt stal
jag vill veta
om karlek finns

hur kan man forklara
att man tryckte
CNTRL + C och
sen dog datorn
och nu trycker man
CNTRL + V for
att overleva
men det finns
ingenting kvar

hur forklarar man sant
pa kinesiska

FUCK ME
jag ar fucking
LOST

jag ar LOST
jag ar LOST

hej da
jag ska fan do

1 Comments:

At 1:57 PM, Anonymous Anonymous said...

haha, lives a bitch ;)
och been there done that, men jag var inte lika bra som dig som skrev en ny. jag sparkade nästan sönder datorn och svor som faaan och sen tog jag en öl och satte mig i soffan och surade istället!
ja, precis så, ungefär...

Iaf, hittade hit och tänkte kolla in sidan. Bra bra, även om jag läst det mesta tidigare, men lika kul varje gång, fast jag saknar åäö... ;) hahaha!

ha det bra!

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com