Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, November 06, 2005

Yangshou

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää - only 4 u, puss.

ye, ye, ye..

igar vann jag texas hold'em och pingis mot en amerikan med 21 - 19 i avgorande set den avgorande bollen var helt sjuk fuck me Sauna hade varsta smashlaget och skrek COMEEEE ON nar han smashade och jag backade och bollen studsade pa natet och han drog ut ON till OOOOOOOOOOOOOON och sa NOOOOOOOOOO-YEEEEAAAAHS! nar den tog pa natet och studsade in och jag kastade mig fram och fick over bollen pa andra sidan och da hade han redan strackt armarna i skyn och skrek NOOOOOOOOOOO-YEEEEEEEEEEAHS-NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

sen sop alla mig under bordet dom kopte 2 flaskor risvin och fixade shotsglas och den ena flaskan var 20 % och den andra var 53 % och dom drack ur den ena och jag drack ur den andra och sen forlorade jag 10 ggr i rad och sen kakade vi nudlar och kott till klockan 6 pa morgonen och sa hey da till Rachel fran Irland och nar jag kom hem hade Coner varldens roligaste historia att beratta han gick vilse och somnade pa gatan och blev vackt av en gatusopare och gick hem och hittade inte bakvagen sa han stod pa gatan och bankade pa framdorren och det var dar jag sag honom

haha

1 Comments:

At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Men du kan ju!!!! Här får du stora ÖÖÖ ÄÄÄÄ ÅÅÅÅ lägg in dem nu ;) jag har alla på datorn med översatta bokstäver, annars får jag huvudvärk när jag läser ;) vill du ha?? haha
KRAM

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com