Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, April 18, 2006

1156. Sommaren 2004: Nattbrev, del 16 (Flyg bort från mig).

Sommaren 2004:

vem ska älska mig?
jag som aldrig betytt någonting för någon.
"she loves me insane so she must be insane"
säger allt om mig
men om kärleken är likadan
då är jag sjuk på något sätt
spärrar upp mina ögon
rufsar till min frisyr
mest för att bevisa att jag inte bryr
bevisa det för någon som jag bryr mig om
jag tror ingen bryr sig om mig ändå
jag tror ingen älskar mig ändå
det är mitt sätt att visa att jag älskar mig själv
att någon älskar mig
även om det är jag
en liten människa måste bygga upp sig själv
en liten människa med sina stora drömmar
måste ibland fråga sina drömmar
efter att flyga därifrån
flyg bort från mig
mina axlar är små
min rygg är skör
jag har svaga ben
flyg bort från mig

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com