Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Thursday, September 21, 2006

1391. Fidel Castro

drack en vin för jag trodde det var bra.
damn.
det var det inte.
nu har jag fuckat upp en hel natt av plugg och plugg och plugg och jag sitter bara här och stirrar rakt in i skärmen som om det var en
dold kamera som någon höll upp för tydligt för att tas på allvar alo du som brudarna i frack som käkar knäckerbröd med kaviar DON'T TRUST THEM! jag är inte full jag är bara naiv som en packad sill i sin förpackning ledsen men vid liv dom sa att Fidel Castro ligger på sjukhuset men jag var där och frågade dom sa who who who are you din jävla kommunist jag svarade Fidel is my dad och låtsades vara sad dom sa Fidel är inte your dad på sån där svengelska som bara finns på film egentligen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com