Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, January 15, 2006

903. Dragon bridge, Yangshuo, China




Lyssna på You are my sister och kolla på den här. Det känns som ett självmord. Det är inget självmord. Det är ett 10 m-hopp från en bro ner i en flod. Jag är rädd. Jag är livrädd och tror att jag ska dö. Det syns nästan. Det syns nästan. Det är nästan som ett självmord. Som att fastna i trädens grenar och hänga kvar. Jag lyssnar på You are my sister och allt det där får en mening, hela mitt liv rullar förbi och all my dreams comes true och jag tänker att det blir kanske bra en dag. Kanske en dag. Kanske en dag. Kanske en dag blir det bra och jag ska kolla på den här bilden då och verkligen vara glad över att jag överlevde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com