Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, May 14, 2006

1204. Mormor'n

En kompis berättade en sjuk story.

Hans kompis hade blivit tagen av polisen i samband med en demonstration. Och när han satt i polisbilen hade han börjat provocera poliserna och sagt "kom igen era jävla töntar ska ni inte slå mig också?!", till slut hade poliserna blivit så uppretade att de stannade bilen och slog honom. När de fortsatte åka fortsatte han att skratta och håna dom; "era jävla töntar, vad löst ni slår? Kan ni inte slåss hårdare, haha!". Bilen stannade igen och dom slog honom med batong. De fortsatte åka och han sa; "Vad fan, jag blöder ju inte ens era jävla töntar, då får jag fixa det själv!". Så började han slå sig själv blodig och efter det fick poliserna nog och skjutsade honom till psyket istället. Väl där skrevs han snart ut och hans mormor kom och hämtade ut honom, och på väg därifrån fick han se några av poliserna och började skrika till dom; "jag ska knulla era morsor! Jag ska knulla dom i röven!" Allt detta medan mormor'n gick bredvid.

Den är med all sin tragikomik en av den roligaste storyn jag hört.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com