Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, September 26, 2006

1399. Några dagars skunkdagbok

02:09

Leonard Cohen - Famous blue raincoat

höst. hösht. höscht. bruna löv. rain och mörkt. snart The Clientele. Tom Waits. och allt sånt där. rött vin. te. och cigg. fan vad jag älskar hösten. den är mucho bättre än sommaren. mucho bättre än våren. och mucho bättre än vintern.

02:15

fem personer jag hellre skulle ha varit.

1. james dean
2. bob dylan
3. pete doherty
4. dean moriarty
5. cassius clay

mitt i smeten. oh, och dom här så klart:

6. mick jagger
7. maradona
8. zlatan

02:17

fem tjejer som är coola.

1. kate moss
2. paris hilton
3. bb-jessica
4. rosa parks
5. jeanne d'arc

shit vad jag kommer få skit för det här. men what ever, rosa parks och mrs arc väger väl upp eller nåt, även fast bb-jessica är strået vassare. andra dåo.

6. hon som skrev mumindalen
7. lisa simpson
8. elizabeth den första
9. nico
10. france gall!!!

11. tjejen som ÄR Le Volume Courbe!!!!!!!
12. m.i.a.-bruden
13. posh!
14. sophia lauren
15. nä, nu räcker det!

02:26

dagens hjälte: prins harry ..kastade in rökbomber på en fest, sen ställde han sig utanför när alla sprang ut och skrattade och sa att det är iaf inget gift i dom. sen började alla hosta och festen,,,,,,,kom av sig.

dagens vaodåo: Jack Osbourne släpper en självbiografi. 20 år! typ: "hej när jag var 18 år var allt skit. när jag var 17 år fick jag en moppe. när jag var 16 år fick jag en moppe. när jag var 15 år rökte jag på. när jag var 19 år gick min moppe sönder. och nu är allt skit igen. slut." jag vet inte. men den är säkert ball.

02:34

jao, jag erkänner; jag gillar idol-Ville. han är skön. och hon den där Maj, 82, som ska vräkas; det är skit. och han som cyklar runt och våldtar tjejer i Västerås, han är skit också. japp, det var helgens nyhetsblaska.

1 Comments:

At 5:20 PM, Blogger Alfredo Augusto said...

oh, :) yo, klart! hu, jag döpte bara listorna olika.. men det är samma sak.. .same shit, different names..

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com