Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Monday, January 23, 2006

937. As tears go by

Låtar som alla borde lyssna på, och gråta till ibland; det hade gjort den här världen så mycket varmare, så mycket varmare, mhm:

1. The Rolling Stones - As tears go by
2. Daniel Johnston - True love will find you in the end
3. Candi Staton - Mr and Mrs Untrue
4. The Rolling Stones - Sitting on a fence
5. Dexy's Midnight Runners - The Waltz

Kaffet är kallt och jag vet att jag borde resa mig upp och skaffa ett liv, men jag vet inte vad jag ska gå och böckerna i bokhyllan ber mig stanna kvar, så jag stannar kvar för deras skull, dom kanske behöver mig, jag tror inte, jag kanske behöver dom, jag behöver nog dom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com