Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Monday, January 23, 2006

940. James Dean

Varför alla 17-åriga kids älskar James Dean?

Det var inte så när jag rökte en cigg för första gången, jag bara dum och alldeles för ung för att fatta något sånt, det var senare, när James Dean stod på en bild och rökte en cigg och det blev, typ, AHA, och James Dean i Ung Rebell och jag vet inte, för mig är han bara killen som trippar mellan pölarna på Times Square, han kunde lika gärna vara gjord av plast, om dom kan göra plastdockor med en blick som James Deans, och ett kroppspråk som skriker, JAG PASSAR INTE IN, JAG PASSAR INTE IN; JAG ÄR INTE VEM NI TROR ATT JAG ÄR, och där ligger skönheten, i sprödheten, vilsenheten, och blicken som flackar och vill bort härifrån, och han är den snyggaste killen jag någonsin sett, den snyggaste människan kanske, ever, och ibland önskar jag att han och Kate Moss fick barn ihop; det skulle vara kul att se hur deras barn såg ut >>>

1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com