Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Tuesday, October 03, 2006

1410. Några dagars skunkdagbok

[2006-10-03 06:11:14.0]
06:09

Om tre timmar kommer några gubbar hit och sätter på värmen i elementen; "blåser ut elementen så att vattnet ska komma in"

..oh, spännande!

[2006-10-02 19:20:07.0]
19:16

tanten i expeditionen är sjuk idag och imon och i övermon är tentan och jag behöver mina extentor, så jävla baaad. så fucking bad. i fredags hade läraren lagt om seminariumet två timmar tidigare utan att jag fick reda på det för jag var inte på föreläsningen dagen innan eftersom jag pluggade till seminariumet, just det; där jag skulle snacka tio minuter om semantiska paradoxer - så när jag kom dit var alla dörrar låsta och jag mailade runt och hon som hade seminariumet sa bara; aha, men du får väl skriva om det istället och sen skrev jag och nu måste jag plugga till tentan, utan ex-tentor. shit. det börjar dofta konspiration, bannemej; typ, ta bort han den där killen i blont hår. han är i vägen. eller nåt. jag vet inte och jag har köpt 10 coca cola-burkar och ska dricka dom och vara vaken 60 timmar, straight into matteannexet och säkert somna där.

annars då, LUPE FIASCO!
GHOSTFACE KILLAH!

fan vad gangstah.
så passa er.

19:20

dagens paradox: Russells paradox

(om en gubbe i en stad klipper alla som inte klipper sig själva. så klipper han inte sig själv, så måste han klippa sig själv (eftersom han klipper alla som inte klipper sig själva), men om han klipper sig själv så klipper han någon som klipper sig själv och sen, bort med den naiva logiken. bort bara. bort bara. det är sånt här jag ägnar nätterna åt. och kanske är det worth it.)

[2006-10-01 15:15:56.0]
15:14

köpenhamn igår.

Lupe Fiasco idag. fan vad bra.

[2006-09-27 01:07:16.0]
01:01

Allmusic.com ger Paris Hiltons skiva 4.5 av 5 möjliga. Lika mycket som Bob Dylans senaste skiva, som i samma recension blev utnämnd till en av hans bästa skivor.

fan vad rätt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com