Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, July 24, 2005

438. 21:26, Allt är fucked up.

[2005-07-23 11:10]
11:08

en gubbe i en tvättstuga. "min duk sitter fast i mangeln". check, vi skulle börja prata ryska. låtsas att vi inte förstod, men ändå. göra sönder duken. sparka på mangeln. sparka igen. sparka hårt. hårt. hårt. göra high fives och gå därifrån.

11:10

"du är så glömsk så du kommer inte ens ihåg vad du kommer ihåg."

11:13

"alla spindlar måste ha mens idag för dom bits så hårt". det är nog inte så lätt. eller. eller. vad. ba-h-h-h-h-h-h! larzH, sommrjobbare, tog arbetsgivarens mobil, sprang in på toaletten och skrev "jag älskar dig" till alla i telefonboken. hämnd: tog larzh's mobil, skickade "jag är bög", till hans körskolelärarinna. larzH: passa dig så jag inte tar din mobil och skickar "jag gör slut" till din flickvän. - men, vi är gifta och har 3 barn ihop. det funkar nog inte så lätt. - asså, men hon kanske skulle ta en funderare... - näe.

14:11

AAA AAA aaa totalt jävla down. idag. fan. apatisk. fan. vill inte göra någonting. fan. fan. vill lyssna på fan Bright Eyes och leva igen. Nothing gets crossed out, men jag har inte den, jävla kuk, på datorn. adda mig på msn. vi kan bli bästa kompisar. om du skickar den. fuck you! aha. aha. aha. jag ska nog somna och sova i hundra år. hoppas jag vaknar någon annanstans. fan. fan. fan. där folket är som DU & JAG. dom dansar högt över varje golv.

14:14

Free BonBon-Kjell. Free Peddo-Kjell!

[2005-07-21 18:21]
18:19

Små, små, barn leker sax, påse, sten, på en gård.

- Ja, jag vann!
– Näe?
– Jo, du tappade saxen i min påse.

18:22

köpt idag: 8 stycken Lucky Stars. om hela världen brinner upp imon, så har jag iallafall min Lucky Stars. kvar. och jag ska dricka dom, ungefär, TYP, som om det vore så.

18:23

idag var mrK, 34 år, mrR, 25 år, mrL, 21 år, mrM, 35 år, mrJ, 24 år, mrF, 19 år, mrN, 19 år och chefens son, bakfulla på jobbet. jag fick köra bilen runt i hela stan. med 6 stycken i en skåpbil. 5 stycken satt där bak. 1 spydde i en tvättstuga. och mrfuckingF drog ner ett rör, som jag haaaaaa...skulle spela hjälte... och sätta upp.. så jag som inte kan nåt, fick världens fetaste stöt och trodde jag skulle dö. dom bara bah, och 123982139843 sekunder senare spydde mrL där, framför mig.

18:28

åhå. fyllehistoria från igår. chefens son och hans LAKEJ var på väg hem.. så mötte dom en tant som heter ulla, i ett gatuhörn.. och hon sa att hon skulle ta sitt liv.. och han, hahahahahahaha.. chefens son ringde polisen.. och kidden, gick med ulla upp i hennes lägenhet. 56 år. och vaxat hår. och dom drack folköl. och han klappade henne på armen, höll henne i handen, och sa att allt skulle lösa sig, och sa att det säkert fanns massa därute som älskade henne. och hon sa NEJ. och han sa, ska vi slå vad? ring dina barn! och hon sa, har bara ett kvar. dom andra två dog. och barnbarn. oj, sorry, men, se, då har du något att leva för. - NEJ! - ...jo, ska vi slå vad? så han ringde hennes barn... och barnbarnet svarade, 10 år.. 02:12, typ.. nyvaken.. - hej.. - hej, vet du vem ulla är? - nej.. - ulla g**** - aha, ja, det är min mormor.. - asså, hon sitter här, asfull, packad, dricker öl, och ska ta sitt liv... *klick* ... vänder sig till ulla, och säger: han sa att han älskar dig. - du ljuger! jag ska dö. polisen kommer. slut.

[2005-07-20 19:14]
19:13

idag, dagen då jag inte gick till onsdagsklubben. skickade massa SMS, och sa att jag var seg. imon, piggare än pigg.

21:26

allt är fucked up. allt är fucked up. allt är sönderknullat. typ, ha. HAAAAAAA:::: för, tidigare på kvällen gick jag och jacob fram till ensamma, osäkra, killar på kungsgatan.. och frågade om dom ville ha 3kant. alla blev skiträdda och vi gjorde typ high fivesss.. sen gick vi in på mcdonalds och jacob ropade att layouten var ful och att den kostade 10 spänn.. sen sa en tant att han skulle vara tyst och äta sin mat.. då ropade jacob: "det har laaaaaa inte du med att göra" och hånskrattade. på vägen dit, i tåget, sa jacob: håll käften, till en tågvärd som ville titta på min biljett.. hon blev skitsur och sa att hon skulle stanna tåget i lerum / för det var SJ-tåg / och släppa av oss där. vi sa lycka till, och öppnade ännu en öl.

sen det där.
nu det här.

fuckingjävlakukåmålTRISTESS.

22:15

svt 2, 22:35.. marvin gaye.. jag kommer ihåg när jag var 17 år och sa att marvin gaye tror att han är gud, och så jävla stor.. som en gud.. till en tyst kille, som sen, visade sig vara den största indie-killen i stan.

al green. curtis mayfield. marvin gaye.

22:35

nu börjar det. jag sitter här. fuck you. fuck me. jag är en soulhora. som sminkar mig svart, för att kunna gå runt med marvin gaye i bandaren.

[2005-07-19 21:48]
21:47

råkade peppra kanel istället för grillkrydda på pommes fritesen.. annars, ingenting. en meningslös jävla dag. pommes fritesen var dessutom. gryniga. kalla inuti. köpt på willys. tjocka. och vågiga. bleka. slajmiga. våta.

21:48

tänk att bli 40 år. med Lars Adaktusson-frisyr. och skriva ner Speedway-resultat, på små, servetter. fan, fuck me. säg att såna människor inte finns.

[2005-07-18 19:39]
19:35

idag hörde jag ett fyllesamtal som var kul. så jag ramlade av stolen. min kollega, en liten kid, ringde min chef på midsommarafton, och frågade efter taxi. och chefen sa ett nummer.. -330044, typ.. och han sa.. - va? 330054.. - NEJ, 330044.. - aha, 33öööhhh00?!54... - NEJ.. ta bort 54.. - va? ska jag ta bort 57? 57 är ju inte ens med.. - 33-00-44!!!!! - 3-3-0-0-4-4! - aha, 3300öhhhh54? ...- är du full?... - nej, är du?..nej.. du verkar full.. ja, jag har druckit sprit och jag vill hem.. - aha, märkte det.. - men, har du numret till taxin?


[2005-07-17 14:17]

14:53

JAG VILL LYSSNA PÅ: CANDI STATON - Mr & Mrs Untrue

16:42

igår, "Teenage kicks är meningen med livet"... hey.. gick till DJ'n... sa: spela Teenage kicks.. skakade hans hand.. "kom igen"... han svarade.. "eh, sorry.. men jag har redan spelat den".. det kändes som att dö. verkligen. som ett hån. blahhh. och han spelade Debaser istället. och alla på dansgolvet gick därifrån. jävlafuckingKUKsticky!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com