Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, January 29, 2006

970. Paris Hilton

Saxat från Aftonbladet.se >>>

"I ett av förhören frågar advokaten Larry Stein vilka Hilton umgicks med under kvällen för bråket.
- Jag träffar så mycket folk. Jag vet inte ens vad några av mina vänner heter, svarar hon.

Vidare vill Stein veta efternamnet på en man som identifierats som Terry.
- Det är något konstigt grekiskt namn. Typ Douglas.

...

På frågan om de läckta uppgifterna förekommit i några tidningar i Storbritannien kommer svaret:
- Nej. Men det var en del i London.
Stein förklarar att London ligger i Storbritannien.
- Javisst. Storbritannien. Vad spelar det för roll.

...

I ett försök att förklara sig trasslar Paris Hilton in sig ännu mer.
- Jag var i Europa hela sommaren, och alla där pratar franska. Jag såg ingenting eftersom jag inte var i Amerika.

Paris Hilton får också förklara ett mejl hon skickat till sin publicist, Rob Shuter, som ska ha varit den som planterat de läckta uppgifterna.
- Vad jag än skriver i ett mejl så betyder det ingenting. Det är bara ord."

Paris Hilton, haha.
Och alla älskar henne bara för det.
Hur bra vänner är man om man inte vet deras namn?
Det kunde lika gärna varit en parodi av Groucho Marx.
En Robert Gustafsson-sketch om Tony Richardsson.
Och vi älskar folket som är dumma, för dom går hem i stugorna.
Där folket bara inte vill veta någonting;
vad som händer utanför.
Så vi älskar Paris Hilton för att kompensera våra egna ofullständiga liv.
Sen laddar vi ner porr på internet,
och kallar det för kärlek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com