Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Monday, April 03, 2006

1120. Titta hit!

Hatet mot Elongate och Gecko på DSC är totalt.
Och avtar inte heller.
Inte en gnutta.
Dom bara sitter där på sina feta arslen och sprider dynga rakt ut.
Säger ingenting annat än att säga emot.
Låtsas vara starka.
Så jävla starka.
Men lipar högst så fort dom hittar en anledning att lipa för.
En orsak, ett hån.
Jag hånar dom.
Jag är äldre nu.
Så jag hånar dom.
Jag är äldre nu.
Och jag hånar dom.
Then why do I write this stuff.
Av ingen anledning alls!
Ur friheten sprungen att skriva om vad som helst!
Jag hatar dom och nu skriver jag om det!
Titta hit;
22 år and handsome!
Titta hit!
Titta hit!

1 Comments:

At 5:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Det är trots allt en rätt mäktig känsla att vara hatad, so keep up the good work

Ps. Puss, jag hatar dig också:)

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com