Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, July 09, 2006

1302. So, please love me..

Ah, men det där att försöka tjäna pengar på våra hobbysar gör oss alla till prostituerade och..

när jag säger att jag älskar dig betyder det inte att jag vill knulla skiten ur dig..
jag vill bara knulla lite grann..
nä, jag vill inte knulla..

jag vill att du ska säga att du älskar mig..
sen kan jag vända ryggen åt..
klä på mig..
knyta skorna..
och gå därifrån som en vinnare.. en segrare.. bara lite mindre ensam..
som en sån där John Wayne-karaktär i en sån där WESTERN-film där alla dör och John Wayne tar hästen in till stan.. undrar vad han tänker på..
"hmmm.. vad ska jag äta ikväll, jag kanske borde svänga förbi Willy's och köpa en burk tonfisk på vägen hem så kan jag koka lite snabbris att äta till.."

nej, nej.. han tänker inte alls.. och sån vill jag också bli..

so, please love me..
erkänn att du älskar mig..
att du älskar mig som barn älskar sina leksaker.. genom att slita ut dom..
haha..
erkänn att du älskar mig som en grå klump med en kuk som ett stödben..
en kuk som ett stödben..
det är vad kukarna är till för..
och en tunga av stål..
ghrr!
ghrr..

erkänn att du älskar mig som en grå klump..
så slipper jag bevisa motsatsen..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com