Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Sunday, June 19, 2005

11:51 mår piss som fan.

10:10 dansade till: once in a lifetime: jättedålig musik. önskade Broder Daniel: Dj'n bara: "Vem är han?".. sprang ner, dansade,,hoppade upp i DJ båset.. önskade..Jackson 5.. kommer om 3 låtar.. 3 låtar senare.. ngn jävla Martin Stenmarck.. "SPELA JACKSON 5":. DJ'n bara: "NEEEER, DU STÅR PÅ SLADDARNA!!!"...

10:12 gick runt på uteserveringen, till dom som rökte: "tyst, rök i smyg, för Fredrik Virtaanen är här".. "ÄR HAN?".. "ja, fimpa då"..

11:51 mår piss som fan.

11:51 igår var en jävla kwell. fest hos jakopp å alla kom å var där och var drunk och zen znackade vi om da future och då kom jakopp in som en jävla clown och stoppade en banan i en kondom. (och sög av den.) slut.

17:03 kollar på bilder från fjåårtisHULTAN och fan vad jag INTE vill vara där. jävla äckel hårdrockare med äckelsvartaKLÄDER, för att det är coolt att inte vara som alla andra. dom borde känna sig töntigast i världen när dom står framför Marilyn Manson, och alla ser likadana ut. För det är dom.

17:10 om 23409204923044934924 timmar ska jag till EMMABODA: och fjååårtisDRICKA rött vin.

17:45 SooOooOooOool! har inte varit ute än. känner mig helt misslyckad. känner mig som ett knullat får, uppochnerPÅ.

17:59 idag, kuk.

18:14 Hey, jag är 20000 år. Jag jobbar på dagis. På dagis finns det en kille som letar maskar hela dagarna. En gång hittade han en skalbagge. Sen kom det en liten flicka och trampade på skalbaggen, och skrattade. Då sa jag till henne: tänk om skalbaggen hade kommit och trampat på dig? Då började hon gråta. Och jag sa att hon skulle läsa "Förvandlingen". Då började hon gråta igen..

18:57 Tom Cruise, kung.

19:27 På dagis: "Om du gräver så djupt så kommer du till kina".. "kina, jag vill inte till kina, jag vill till england!".. "gräv inte så djupt då".

19:38 På dagis, 2: någon till någon: "När jag var ett låg du i mammas mage, när jag låg i mammas mage, låg du i pappas pung".

22:45 "I'm gettin' bugged driving up and down the same old strip I gotta finda new place where the kids are hip"

23:02 ...borrade ett hål i en vägg, fick världens fetaste stöt. 220v. Drog ut fel kontakt.

02:20 Borde gå och lägga mig: men.. Flaming Lips - In the morning of the magician
Wilco - Jesus etc.
Bright Eyes - Landlocked blues

mhm, fuck. En kopp te. Too.

Jag skrattar på mig. Fan. Fint: "jag försökte rädda en snigel över cykelvägen igår men den klibbade fast sej å då tänkte jag att den fick skylla sej själv." ..min!

03:15 LiedL-ÖÖÖÖÖöööööl!

11:06 Bajs, blev så jävla full. Hittade nästan inte hem. [tänker på indien]

11:51 Idag, Broder Daniel - Shoreline..

12:03 It ain't me babe.. it ain't me you looking for.. trodde aldrig jag skulle sjunga den jävla låten så jävla högt. Så jävla rätt. Men skönt. Som nooooooow. Jag är fri, nu ska jag leva. Dansa. That's it!! Fuck. Fuck. Fuck. Jag vill inte veta mer.. never-ever.

13:06 .... aaaaaaa... ska:
1. dricka kaffe. nosecoffe. sånt som vi drack i manchesteroooh, och spelade bra musik som typ Tom Waits. och Tindersticks.
2. äta
3. ladda ner::: MAgic numbers - wheels on fire som jag kukaldrig får ner. kukfitta.
4. dricka teeee
5. städa
6. spela gitarr.

13:20 * Spelar gitarr. *

Down here, it's just winners and loosers and don't get caught on the wrong side of that line..

13:43 annars då / annars då / annars då / annars då / AaHAHAHAHAHAAHaahAHA / Fyra nyanser av brunt och fan vad kul det var med första filmen: Annars då? Annars då? Annars då? / kungar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com