Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Saturday, June 18, 2005

Just nu..

Dagensskiva.com's forum, snackas det om just nu:

Hur man dansar till "Born to run".

Lamont Dozier 2005-06-18 17:31
Till "Born To Run" dansar man Lundellbumpen – man tar av sig flanellskjortan och svänger den ovanför huvudet samtidigt som man knuffar till de människor som finns i ens närhet.

***

Och här, hemma, just nu:

Jag har bananen i röven så jag vinner nog. Men man ska aldrig säga aldrig när hennes fitta blir våt. Och webcamen riggas upp av mig personligen, i ett vardagsrum, trodde aldrig att det skulle bli så här. Trodde inte att jag var sån här. Och hennes fitta är trång.

(Försöker skicka så pinsamma meddelanden på MSN, och låtsas som att jag skrev till fel person. Alla svarar medhållande, och beklagar. Men jag vill höra ryktena på stan.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com