Havanna - 2004.12.14

[Ever since I was 8 or 9 I've been standing on the shoreline]

Saturday, June 25, 2005

23:44 fan, Borlänge ligger skitlångt bort

[2005-06-25 12:41]
12:36 midsommar: öl, sprit, vin. borttappad cd-jävla-kuk-caZe. fuck. kukunge som var kukig. typ, lite mindre dans. rätt så full. the gang, var där. rädd, som fan rädd. att dom skulle säga, vadfansomhelst, sanningen. 12:47 jag luktar indie-zigg i näsan och drömde att jag drömde att jag vaknade, så jag gick därifrån.

15:04 gårdagen var helt katastrofal.. nu sitter jag här och äter upp smulorna.. för fan.. hon strulade med en annan. när jag satt bredvid. jag tror dom knullade på övervåningen. idag åkte hon till stugan och kan inte snacka. och ALLA säger: hon har inte kommit över dig.. dig.. dig.. men vad ska jag göra? när hon gör så.

15:22 jag är nere... och alla hennes kompisar var där, och dom sa att jag var störd. att dom älskade mig, men att jag verkar ha varit störd. jag lutade mig mot en kompis, på dansgolvet. och sa, jag vill dö. då sa han att han älskade mig. och jag började gråta, lite. tårar. sen kom det på en bra låt och vi började dansa. det var verkligen som Dean och Sal, när alla tjaffsade på Dean, och Dean hade den stora tummen. det kändes som att bara var oss i hela världen. emma hade gått hem med killen, redan. och vi hade inte pratat någonting. bara undvikit varandra och jag såg på håll hur hon rörde sin hand över hans rygg. OCH HAN VAR FUL.

[2005-06-24 02:22]
02:19 hey, midsommar.. midsummer... = libertines. fikade.. hälsade på martin.. typ var där.. åt 5555 mackor.. sprang till spårvagnen, sprang till stationen. satt på en kulle vid en cykelbana och snackade om att bli någonting. typ, bli rik. och sen göra som man vill. skejtare åkte förbi och så, vi snackade skit om svensson-people, och skrattade. kändes som: "sitting on a hillside, watching all the people die". pekade. daniel ska göra en ny tändare, och jag ska fixa så man slipper gå i stan och bara kan åka, som spårvagnar typ, fast i styren som man håller i. ah, fuck.

14:37 nu spisas: spår nummer 6 på UNPOC's Fifth column

14:38 bo-göran-bög-göran på gymnasiet. världens roligaste människa. A) jeopardy. b) kycklingarna. c) på en lektion: bo-göran: "säg en vanlig svensk mening?" ..ingen säger nåt.. hm, då tar jag en vanlig svensk mening.. *skriver* --> 'Tyllaho, tyllaho, jag sköt en dront'. hahahahahaha


[2005-06-23 15:52]
15:50 zeg. som en zeg råtta. igår, slottsskogen och grillning, 6 stora korvar, och 6 pitabröd, 1 engångsgrill, och 1 spansk tomatdressing. & 6 öl. 1 eld i en papperskorg. 1 kille i blå shorts som sprang till den lilla jävla bäcken, med en hink, för att släcka..määd water! 5 andra killar som också sprang. för: a working class hero is something to be, eller inte.


[2005-06-22 16:48]

16:48 idag, slottsskogen. here we come with lidl-beer.


[2005-06-20 14:27]
PEACE & LOVE 2005

(åå wow för jag kommer se DIG DIG DIG där, sådetSÅ!)

14:24 vaknat, av att det knackade på dörren. farsan stod med två krämbullar och en termos kaffe. weii.. såg en Hamlet-bok som jag glömt lämna tillbaka på bibblan.. och sol, fan, jävla sol! åkte till farmor, åt oxfilé och farmor berättade om 50-talet när hennes kompis körde runt henne i gbg för att leta efter raggare, "dom kommer ut på gatorna ungefär nu", sa han, och så stack dom ut, och hittade inget, och sen kom dom till en korvkiosk och där stod två ungdomar och han lutade sig mot farmor och sa: "kolla på dom, dom är nog inte heller så jävla smarta". sen åkte dom, hem igen. HAHAHHAHA.

14:27 haha, jag ser helt vrickad ut, men det var en kueeuwl kwell... grand hotel, 4-stjärnigt, hallååå eller?? å en vimmelbild. ->

21:32 ..just because we use cheats, doesn't mean we're not smart..

23:44 fan, Borlänge ligger skitlångt bort. typ 5 timmar med tåg. Jag trodde det låg någon annanstans, då sa Daniel, nej, ligger det inte stationen efter Varberg, när man åker tåg. :) puss.


[2005-06-21 00:03]
00:04 baaad as this: me: "I have done everything I can do in this town":
1. Med på en vimmelbild från HOtellET.
2. En pizza döpt efter mig vid STATIONEN, och han ringde typ halv3 en vardagnatt, och verkade knarkad eller kåt, "hur stavar du ditt namn?".. bokstaverade..sen BOKSTAVERADE..B-O-K-S-T-A-V-E-R-A-D-E..någon vecka senare, han ropar, kom in hit, titta, jag kommer in, FELSTAVAT, f-e-l-s-t-a-v-a-t.. och jag tog med mig pizzan hem, 4free.

->
1 + 2 = "I have to go when the whistle blows- The whistle knows my name. Baby, I was born on a train."

03:38 fan, kan inte sova. jävla kuk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com